نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 20:39

طرح نهضت ملی مسکن در سنقر و کلیایی دچار عقب ماندگی است

کرمانشاه- امام جمعه سنقر و کلیایی با اشاره به افزایش اجاره بها در کشور و به طبع آن در استان و شهرستان سنقر و کلیایی، گفت: طرح نهضت ملی مسکن در سنقر و کلیایی دچار عقب ماندگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اله رضا اکبری در نشست شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی که با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین استانداری و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم پس از چند سال مجدد اقتدار و عزت ملی را بازگرداند و روابط خارجی کشور را عزتمندانه گسترش داد.

وی افزود: متأسفانه شاهد برخی هنجارشکنی‌ها در داخل ابنیه تاریخی و مذهبی استان هستیم که این وقایع در شبکه‌های معاند نیز بازتاب یافته است و باید برخورد لازم با مسئولان امر صورت گیرد.

امام جمعه سنقر و کلیایی تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند موضوع عفاف و حجاب و روابط بین زنان و مردان را تحت الشعاع قرار دهد و نباید با تحلیل‌های نادرست برخی موضوعات مانند افزایش طلاق را به نبود مراکز مشاوره نسبت داد.

اکبری بیان کرد: اشتغال یکی از موضوعات مهم سنقر و کلیایی است و با تأسیس بازارچه صنایع دستی ویژه فرش می‌توان به اشتغالزایی کمک کرد و میراث فرهنگی نیز می‌تواند با کمک خود وضعیت بافت فرسوده را ساماندهی کند.

وی تاکید کرد: با همت استاندار کرمانشاه سفرهای شهرستانی در حال انجام است اما باید نظارت و ارزیابی برای به نتیجه رسیدن مصوبات در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه سنقر و کلیایی با انتقاد از وضعیت نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: وعده رئیس جمهور برای ساخت مسکن روی زمین مانده و با وجود تأمین زمین توسط استاندار کرمانشاه هنوز پیشرفت فیزیکی و عملیات اجرایی با کندی همراه است.

اکبری گفت: با توجه به محقق نشدن نهضت ملی مسکن با توجه به افزایش اجاره بها فشار بسیاری متوجه مردم و قشر ضعیف جامعه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271633

مهمترین اخبار ایران و جهان: