نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 09:52

لزوم شناسنامه‌دار شدن واحد‌های اقامتی «پاوه»

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه گفت: شناسنامه‌دار کردن واحدهای اقامتی در محدوده و حومه روستاها و شهرها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از این واحدها ضروری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سالم مصطفایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری پاوه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر که در سالن جلسات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر استفاده بهتر از بسترها و فرصت‌های برای رونق و بهبود اقتصاد و اشتغالزایی تأکید کرد. 

وی یکی از موضوعات مهم در حوزه گردشگری و خدمات سفر را موضوع اسکان مسافران دانست و گفت: در این رابطه توجه به اسکان مسافران در واحدهای اقامتی دارای مجوز حائز اهمیت بوده و  شناسنامه‌دار کردن این واحدها در محدوده و حومه روستاها و شهرها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از این واحدها ضروری است.

وی بر الزام نظارت بر اسکان در خانه‌های مسافر و واحدهای اقامتی و پذیرایی از سوی دستگاه‌های مرتبط تأکید داشت و گفت: نظارت‌ها از سوی اداره اماکن و میراث فرهنگی و گردشگری و دیگر ادارات مرتبط باید بیشتر شود و دهیاران ، شوراهای اسلامی و بخشداران برای ساماندهی حوزه اسکان  همکاری کنند.

گفتنی است، در پایان این جلسه در خصوص  خدمات‌دهی  و تامین مواد خوراکی کافی در شهرستان  به ویژه  نان، مرغ و گوشت و همچنین سوخت جایگاه‌ها و قیمت‌گذاری نان‌های سنتی، انواع کلوچه و کلانه و ... بحث و بررسی و پیگیری‌های لازم بعمل آمد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254277

مهمترین اخبار ایران و جهان: