نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 13:29

کارگاه‌های تربیت کنشگری فرهنگی در سواحل بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: کارگاه‌های تربیت کنشگری فرهنگی در سواحل و مکان‌های گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قادری صبح چهارشنبه در نشست تعالی مدیران تبلیغات اسلامی استان بوشهر، اظهار داشت: تدوین برنامه‌های سال آینده تبلیغات اسلامی بوشهر با محوریت «جهاد تبیین» در دستور کار است.

وی اضافه کرد: بحث مفهوم راهبری سازمان با رویکرد کار مردم‌محور و پشتیبانی در فضای نرم‌افزاری فهم جدیدی از تعامل با مردم و تأثیرگذاری در میدان را ارائه کرده که این رویکرد مورد تأیید مقام معظم رهبری هم قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به پیش بینی میزبانی استان بوشهر از حدود ۱۰ میلیون گردشگر در ایام نوروز امسال، افزود: در همین راستا تنظیم روابط و بازخوانی وظایف دستگاهی صورت گرفته و پشتیبانی‌های نرم‌افزاری و برگزاری کارگاه‌های تربیت کنشگری فرهنگی در سواحل و مکان‌های گردشگری بنا به درخواست شهرستان‌ها اختصاص داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام قادری با اشاره به حضور و اعزام مبلغین در مکان‌های گردشگری بنا به درخواست متصدیان، اضافه کرد: همان طور که در مبحث ساماندهی اعزام مبلغین، در گام اول رزومه‌هایی تهیه شده که متصدیان برنامه‌های مناسبتی می‌توانند با توجه به سطحی از مبلغین را که انتظار دارند متناسب با روزومه‌ها دعوت کننده مبلغینی در سطوح مختلف باشند.

وی تاکید کرد: همچنین در گام بعد برای نقاط تبلیغی بوشهر هم رزومه‌هایی دقیق و با تمام ظرفیت مشخص شده است تنظیم خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1050433

مهمترین اخبار ایران و جهان: