نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 15:28

«مو به مو» یک کتاب بالینی در راستای ترویج اندیشه امام و رهبری است

مشهد ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: «مو به مو» یک کتاب بالینی در راستای ترویج اندیشه امام و رهبری است، مبلغ باید هر لحظه این کتاب را بخواند، به مختصات آن تسلط یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان ظهر پنجشنبه در آئین معرفی و خوانش کتاب «مو به مو» ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار کرد: امروز در آخرین پنج‌شنبه سال میزبان آخرین برنامه فرهنگی اداره کل کتابخانه‌ها با محوریت معرفی و خوانش یک کتاب در بزرگترین کتابخانه عمومی جهان اسلام که مزین به نام حضرت امام خمینی (قدس‌سره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی افزود: امروز حسن الاختامی مفید و مؤثری در حال شکل‌گیری است که به واکاوی و اندیشه انقلاب امام راحل (ره) از نگاه مفسرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌پردازد. نسل جدید به ویژه دهه ۸۰ امروز بیش از گذشته نیاز به شناخت امام، انقلاب و رهبری دارند و قطعاً برای این مهم نیازمند مبلغان، مروجان و اساتیدی است که به ریشه این مسائل آگاهی و اشراف کامل دارند.

وی بیان کرد: با تورق صفحاتی از این کتاب به این مهم دست یافتم که این کتاب یک کار مجهادانه از نویسنده است. این اثر، یک کتاب بالینی در راستای ترویج اندیشه امام و رهبری است. مبلغ باید هر لحظه این کتاب را بخواند، به مختصات آن تسلط و پس از آن به معرفی اندیشه و سیره امام خمینی (ره) بپردازد.

حجت الاسلام و المسلمین سبزیان خاطر نشان کرد: هیچگاه تصور نمی‌شد زمانی برسد که نیازمند معرفی و شناخت اندیشه و سیره امام راحل باشیم. شخصیتی که رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند «امام ثابت کرد تا مرز عصمت پیش رفتن افسانه نیست». همچنین ایشان در خصوص معرفی اندیشه امام (ره) و نهضت انقلاب اسلامی می‌فرمایند «این انقلاب در هیچ جای جهان بی نام امام، شناخته شده نیست». از طرفی امام خمینی (ره) نیز رهبری را شخصیتی برجسته می‌داند که امروز سند مستدل دفاع از جایگاه رفیع و شخصیت ایشان کتاب «مو به مو» است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در رابطه با رهبری می‌فرمایند «در بین یاران انقلاب اسلامی شما همچون خورشیدی می‌درخشید» و ما امروز سکانداری این خورشید را در سپهر انقلاب اسلامی می‌بینیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096277

مهمترین اخبار ایران و جهان: