نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 16:06

امام جمعه ساوه:۲۲ بهمن معجزه حضور مردم در صحنه بود

امام جمعه ساوه گفت روز ۲۲ بهمن معجزه حضور مردم هم از نظر کیفیت و هم کیفیت بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت اسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه با قدردانی از مردم ساوه برای حضور بی نظیر در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: روز ۲۲ بهمن را واقعا باید روز مردم بنامیم چراکه معجزه حضور مردم هم از نظر کیفیت و هم کمیت واقعا چشمگیر بود. 

وی افزود: دشمنان در ماه های اخیر تلاش زیادی کردند تا مردم را از نظام و انقلاب دور کنند اما مردم ولایی و با بصیرت ایران بار دیگر با حضور گسترده خود، مشت محکمی بر دهان سلطه طلبان و حامیان آنها کوبیدند.

خطیب جمعه ساوه با تاکید بر اینکه شنبه گذشته یک شنبه تاریخی در کشور بود خاطرنشان کرد: حضور مردم هم بر سرمایه اجتماعی ایران و نظام افزود و هم پشت دوستان انقلاب را گرم کرد و هم دشمنان را مات و مبهوت و متحیر ساخت.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه مردم کشور ایران در بزنگاه های حساس همواره معاندان را نا امید میکنند، ادامه داد: محتوای مطالب و اقداماتی که طی ماه های اخیر منتشر شد این بود که مردم در راهپیمایی حضور نخواهند یافت و به نظام جمهوری اسلامی نه خواهند گفت اما حضور تماشایی مردم فهیم و شجاع کشور و خصوصا شهر ساوه ، توهمات پوشالی خیال پردازان را نقش بر آب کرد.

وی اضافه کرد: مردم کشور به دشمنان خارجی و داخلی نشان دادند که علیرغم تمام مشکلات موجود پای آرمان های نظام و انقلاب ایستاده آمد و اگر نسبت به برخی مسائل گله مند هستند اجازه سو استفاده دشمن را نمی‌دهند.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه مردم همواره صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند، بیان کرد: امروز کشور ما به یک ابر قدرت در دنیا بدل شده است و این هجمه ها علیه کشور به دلیل جلوگیری از قدرتمند تر شدن و نفوذ ایران در اتفاقات جهان است و دشمن میخواهد با سو استفاده از مردم نقشه های شوم خود را پیاده کند که خوشبختانه موفق نیست.

وی گفت: اگر روزی در دهکده جهانی آمریکا ناظم و حاکم آن بود، امروز به لطف توانمندی داخلی و اعتماد به جوانان، کشور ما به یک ابر قدرت بزرگ تبدیل شده است که نظم نوین جهانی که در آینده شکل میگیرد نقش ناظم را ایفا خواهد کرد.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041977

مهمترین اخبار ایران و جهان: