نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:27

مردم دیار علویان باز هم گُل کاشتند + فیلم و عکس

مردم با بصیرت و همیشه در صحنه با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با مقام ولایت و رهبری تجدید پیمان کردند، باز هم مردم گُل کاشتند و با صدای بلند و محکم اعلام کردند همیشه پشتیبان انقلاب خواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مردم با بصیرت و همیشه در صحنه  استان باحضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن با مقام ولایت و رهبری تجدید پیمان کردند و با صدای بلند و محکم اعلام کردند همیشه پشتیبان انقلاب خواهند ماند.

 

امروز  مردم دیار علویان در زمستان حال و هوای بهاری خلق کردند و همه آمدند تا با تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، ادامه‌دهنده شهدا باشند، شهدایی که با ایثار و شهامت خود مسیر انقلاب را هموار کردند.

حضور پرشور مردم باورکردنی نبود تا چشم کار می‌کرد جمعیت بود، البته این حضورشان معنا داست و آن هم هیچ‌گاه دست از آرمان‌هایشان دست نخواهند کشید.

۴۴ سال از انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی گذشت و طی این سال‌ها همواره دشمنان از هر راهی سعی کردند به انقلاب ما ضربه وارد کنند، فتنه‌ها، ترورها، دسیسه‌های مختلف حتی یک لحظه هم دست از تلاش برنداشتند اما هر باری که فکر می‌کردند به اهداف شوم خود دست یافتند این حضور حماسه‌ساز مردم بود نقشه‌هایشان را نقش بر آب کرده و می‌کند.

ماه‌های اخیر هم با وعده‌های دروغین و خیال باطل هدف‌شان این بود انقلاب ما را زیرسوال ببرند و حتی با تصور واهی خود جشن پایان انقلاب را می‌خواستند برگزار کنند اما باز هم مردم آگاه ما وارد صحنه شدند و این فتنه همانند سایر فتنه‌ها پایان دادند.

 

امروز سراسر استان مازندران پر بود از مردمی که دلشان برای انقلاب پر می‌کشید و با حضور پررنگ و تماشایی خود نشان دادند تا جان در بدن دارند دست از پشتیبانی از انقلاب نخواهند کشید.

 

 

برخلاف اعلام دشمنان که می‌گفتند نسل جدید انقلاب پشتیبان این انقلاب نیستند حضور پررنگ دهه هشتادی‌ها، نودی و حتی ۱۴۰۰ ما دروغ دیگر آنان را برملا و آنان را رسواتر ساخت.

 

همان قدر این حضور برای مردم ما معنای شادی و نشاط داشت برای دشمنان مایه سرافکندگی و خجالت بود؛ چراکه ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را بکار گرفتند اما در حماسه ۲۲ بهمن امسال باز هم شکست خوردند، اما این‌بار شکست‌شان تاریخی بود.

 

مردم ما با سردادن شعارهای حماسی ندای الله‌اکبر سرفرازتر از همیشه و تبعیت از‌ ولی فقیه در مسیر حمایت از انقلاب شکوهمند اسلامی باقی خواهند ماند.

مردم دیار علویان طی ۴۴ سال گذشته جنگ دیدند، فتنه دیدند و مشکلات دیدند اما باز هم دلیل نشد دست از عقاید و باورهای خود بردارند بلکه باحضور حماسی و پرشور خود به خیابان‌ها آمدند و با تمام وجود اعلام کردند انقلابی هستند و انقلابی خواهند ماند، در واقع مردم برگ برنده این انقلاب هستند.

 

 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033477

مهمترین اخبار ایران و جهان: