نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:46

قدرت دفاعی ایران بی‌بدیل است/موشک پاسخ کوچک‌ترین تحرک دشمن

اصفهان - همرزم شهید سلیمانی با اشاره به قدرت دفاعی بی بدیل ایران، گفت: اقدامات دشمن زیر ذره بین جمهوری اسلامی است و کوچک‌ترین اقدام آنها علیه ایران، با اهداف موشکی رو به رو می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمود چهارباغی پیش از ظهر شنبه در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در کاشان اظهار کرد: انقلاب اسلامی استقلال را برای ایران به ارمغان آورد، آن هم در شرایطی که پیش از انقلاب خاندان پهلوی اراده‌ای از خود در اداره امور کشور نداشتند و کاملاً به آمریکا و استعمارگران جهانی وابسته بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با تکیه بر آموزه‌های دینی، انقلاب و جمهوری اسلامی را بنیان نهاد، افزود: امروز در شرایطی ۴۴ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم که ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف در تمام دنیا سرآمد است.

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه توطئه‌های استعمارگران از همان ابتدای انقلاب به دلیل از میان رفتن منافعشان آغاز شد، گفت: جنایت‌های منافقان در ایران و هشت سال جنگ از جمله توطئه‌هایی بود که آمریکا و کشورهای استعماری در ایران شکل دادند و از همان ابتدا جنگ رسانه‌ای را نیز آغاز کردند که اکنون شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

وی با اشاره به حمایت دنیا از صدام بر علیه ایران گفت: ما تنها در دو عملیات از بیش از ۳۰ کشور اسیر گرفتیم که نشان می‌دهد جانبازان، ایثارگران و شهدای ما چه ایثاری در مقابل همه دنیا شکل دادند تا تمامیت کشور و انقلاب و نظام را حفظ کنند.

مرام جوانان نسل‌های مختلف انقلاب از شهدا جدایی ناپذیر است

سردار چراغی با بیان اینکه مردم کاشان نیز در دفاع مقدس سنگ تمام گذاشتند، گفت: این همه ایثار الگوی نسل جوان بوده است، بر این اعتقادیم که مرام جوانان نسل‌های مختلف انقلاب از شهدا جدایی ناپذیر است، همان جوانان مدافع حرمی که با راهنمایی‌های سردار دل‌ها، به جنگ داعش رفتند که هیچ کشوری در دنیا توان مبارزه با آن را نداشت و توطئه‌های جدید دشمنان را برای بر زمین زدن دین و نفوذ به ایران ناکام گذاشتند و امروز نیز با بصیرت در میدان مبارزه با جنگ نرم و شناختی دشمن حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بدون رشادت‌های سردار سلیمانی توطئه‌های دشمن خنثی نمی‌شد، افزود: رسانه‌های دشمن تمام تلاش خود را در تضعیف مدافعان حرم و سردار دل‌ها به کار گرفتند اما مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام از جمله حماسه امروز هیچ گاه از یاد سردار سلیمانی، شهدا و مبارزه با استعمار غافل نیستند و این یعنی همه نقشه‌های دشمن ناکام می‌ماند.

راه شهید سلیمانی الگویی برای دنیا

همرزم شهید سلیمانی تاکید کرد: اکنون ترامپ دلقک و دیوانه به زباله‌دان تاریخ پیوسته است اما نام شهید سلیمانی در دنیا به اوج رسیده است؛ حضور مردم در تشییع پیکر پاک حاج قاسم به نوعی در دنیا صدا کرد که روز به روز نام و راه وی در دنیا بیشتر عنوان می‌شود و جنبه‌های مختلف حماسه بی‌بدیل وی بیش از گذشته بر همگان آشکار شده است.

سردار چهارباغی با اشاره به اینکه رونمایی پایگاه هوایی زیرزمینی عقاب ۴۴ نشان از قدرت بی‌بدیل نظامی جمهوری اسلامی دارد، گفت: اقدامات دشمن زیر ذره بین جمهوری اسلامی است و کوچک‌ترین اقدام آنها علیه ایران، با اهداف موشکی رو به رو می‌شود و این نشان از قدرت جمهوری اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033333

مهمترین اخبار ایران و جهان: