نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:50

ملت ایران در میدان نبرد معادلات دشمن را به هم ریخت/ هیچ چیزی نمی‌تواند اعتماد و اتحاد بین مردم و انقلاب را خدشه‌دار کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ملت ایران همواره در میدان نبرد تمامی معادلات دشمن را به هم ریختند و این بار هم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن نقشه‌های شوم فتنه‌گران را نقش برآب کردند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه کشور ایران همواره ثابت کردند که پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و تمام معادلات دشمنان را به هم ریختند.

وی با اشاره به اینکه نقشه‌های دشمنان همچون سال‌های گذشته نقش برآب شد، تصریح کرد: دشمنان سخت ترین فشارها، تحریم ها و مشکلات را بر ملت ایران تحمیل کردند و فکر می‌کردند که ملت ایران عقب نشینی می‌کند و امروز با دیدن صحنه تماشایی 22 بهمن تمام نقشه‌هایش نابود شد.

گرزین افزود: دشمن در تلاش است بین مردم، نظام و انقلاب اسلامی فاصله بیاندازد اما مردم با احساس مسوولیت تاریخی که ناشی از هویت دینی و انقلابی شان است نشان دادند که همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ارادت مردم به مقام معظم رهبری و شهدا وصف ناشدنی است، تصریح کرد: شکلات داخلی کشور ما به خودمان مربوط است و هیچ کس حق ندارد در امور داخلی ما دخالت کند طی 44 سال توانستیم کم کم مشکلاتمان را مرتفع کنیم از این بعد هم بر مشکلاتمان فائق خواهیم آمد.

گرزین خاطرنشان کرد: هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند اعتماد بین مردم و این انقلاب را خدشه‌دار کند تاریخ نشان داده آنکس که همیشه ناامید شده و نقشه‌هایش نقش برآب شده دشمن ذلیل و زبور بوده است.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033177

مهمترین اخبار ایران و جهان: