نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 18:00

تعامل ایران با سایر کشورها توانست توطئه های دشمن را خنثی کند

شهرکرد_امام جمعه شهرکرد گفت: دشمن در تلاش بود ایران را کشوری منزوی جلوه دهد اما تعامل ایران با سایر کشورها توانست پروژه دشمن را با شکست مواجه کند.

به گزارش خبرنگار مهرحجت الاسلام نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: در سال نو به معیشت هم نوعان خود نیز توجه داشته باشید و دست کسانی که نیازمند هستند را هم بگیرد.

وی با اشاره به اینکه عید نوروز امسال مصادف است با ایام ماه مبارک رمضان اذعان داشت: عید نوروز رسومی در پی دارد که اسلام با آن مخالفتی ندارد، اما در کنار آداب عید روزه‌گرفتن، دعاکردن و نماز خواندن نیز بسیار اهمیت دارد.

نکونام خاطر نشان کرد: روزه‌گرفتن در ایام پایانی ماه شعبان مستحب است و ماه رمضان نیز ماهی پر از برکت و مغفرت است که نفس‌کشیدن و خواب شما نیز عبادت است.

وی گفت: اگر برای روزه گرفتن نیز عذری دارید در ملأ عام، تفرجگاه‌ها و مهمانی‌ها رعایت کنید و اقدام به روزه‌خواری نکنید.

نکونام در بخش دیگر از صحبت‌های خود اذعان داشت: دشمن به دنبال ایجاد نابسامانی در بازار ارز بود، اما دولت توانست بر بازار مسلط شود و اجازه ندهد بیش از این ارز بالا رود، اما فروشندگان نیز باید انصاف را رعایت کنند و قیمت اجناس را پایین آورند تا فشار کمتری بر مردم وارد شود.

وی یادآور شد: دشمن در تلاش بود ایران را کشوری منزوی جلوه دهد، اما تعامل ایران با سایر کشورها توانست پروژه دشمن را شکست دهد و دستاوردهای قابل توجهی برای کشور به ارمغان آورد.

نکونام با بیان اینکه مردم صاحب اصلی این نظام هستند و دولت‌مردان باید قدر این نعمت را بدانند گفت: دولت مردان در خدمت‌رسانی به مردم و اداره امور کوتاهی نکنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097977

مهمترین اخبار ایران و جهان: