نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 14:43

عفو عمومی رهبری، عفو حکیمانه و پدرانه بود

امام جمعه رشت با بیان اینکه از آغاز اغتشاشات سخنرانی‌های پدرانه و هوشمندانه رهبری، ریشه دشمنان را خشکاند، گفت: عفو عمومی رهبر انقلاب نشان از خرد جمعی، هوشمندی انقلاب و درک شرایط دنیای امروز است و در یک کلام باید نام این عفو عمومی را عفو حکیمانه و پدرانه نامید.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با گرامیداشت دهه مبارک فجر و حضور با بصیرت مردم در ۲۲ بهمن اظهار کرد: دشمن همیشه محاسبات خود را دچار خطا می‌بیند و سال‌هاست که در آرزوی نابودی جمهوری اسلامی در تلاش است و خوب می‌داند که این آرزو را به گور خواهند برد. 

وی با بیان اینکه عمر انقلابات مختلف در دنیا چند سال بیشتر دوام نیاورد و تنها انقلاب اسلامی ایران با همت مردم بصیر ومون ایران مانا شده است، گفت: یاوه‌گویان فردا ببینند که این مردم بصیر و هوشیار چگونه با حضور مقتدرانه خود مشت محکمی بر دهان آن‌ها زده و خوابشان را به کابوسی ابدی تبدیل خواهند کرد. 

خطیب جمعه رشت با تاکید بر اینکه جشن پیروزی انقلاب هم مثل پیروزی انقلاب یک پدیده بی‌نظیر است، افزود: فردا همه برای ایران مستقل حضور قاطعانه پیدا می‌کنند حتی اگر انقلاب ایران را قبول نداشته باشند. 

فلاحتی با اشاره به اغتشاشات اخیر که طرح دشمن نقش برآب شد، بیان کرد: دشمنان انقلاب به ویژه در اغتشاشات اخیر هدفشان روی نقاط قوت ایران بود نه نقطه ضعف، چرا که دنبال وارونه نمایی دستاوردها بودند تا مانع امید مردم شده و دنبال نابودی ایمان مردم به انقلاب بود. 

وی با بیان اینکه هم‌آوایی هوشمندانه قوای سه‌گانه، نیروهای لشگری و کشوری با مردم فهیم ایران اسلامی منجر به شکست دشمن از اغتشاشات اخیر شدند، تصریح کرد: از آغاز این اغتشاشات سخنرانی‌های پدرانه و هوشمندانه رهبری، ریشه دشمنان را خشکاند و عفو عمومی رهبر انقلاب نشان از خرد جمعی، هوشمندی انقلاب و درک شرایط دنیای امروز است و در یک کلام باید نام این عفو عمومی را عفو حکیمانه و پدرانه نامید. 

امام جمعه رشت با اشاره به عادی‌سازی روابط مصر و عربستان با رژیم منحوس صهیونیستی بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در نظر دارد از طریق دریای سرخ و عقبه به ۲ کشور عربستان و مصر گاز بدهد تا به اهداف شوم خود یعنی از بین رفتن توجه مردم این کشورها به آرمان فلسطین، ایجاد بحران در خلیج همیشه فارس، ایجاد شکاف و تنش میان کشورهای عربی برسد که به فضل الهی و وحدت مسلمانان این نقشه شوم آنان نیز نقش برآب خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دنیای عرب نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۸۴ درصد مردم مخالف عادی‌سازی با رژیم منحوس صهیونیستی هستند، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در تلاش است تا با اقدامات مختلف آرمان فلسطین را در دنیا کمرنگ کرده و خود را تثبیت کند که با هوشمندی مسلمانان نقشه آنان نیز نقش برابر خواهد شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031533

مهمترین اخبار ایران و جهان: