نیوز سیتی!
21 آذر 1401 - 17:44

برزیلی‌ها دست روی جذاب ترین گزینه گذاشتند

برزیلی‌ها برای هدایت سلسائو دست بر روی جذاب‌ترین گزینه گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه اسپانیایی «اسپورت» خبر داده فدراسیون فوتبال برزیل به‌شدت به‌دنبال جذب «پپ گواردیولا» برای هدایت سله‌سائو در پی استعفای «تیته» از سرمربی‌گری این تیم در پی شکست از کرواسی و حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

در حالی است که گواردیولا به‌تازگی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۵ با منچسترسیتی تمدید کرده، مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل در نظر دارند طی روزهای آینده با پپ ۵۱ ساله ارتباط برقرار کنند. اسپورت نوشته تمدید قرار گواردیولا با سیتیزن‌ها مانع توافق با طلایی‌پوشان نمی‌شود.

با وجود اینکه سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ، گزینه اول هدایت برزیل است و سران فدراسیون فوتبال این کشور از گواردویلا به عنوان بهترین مربی جهان نام می‌برند، اما آن‌ها گزینه‌های دیگری مانند «آبل فریرا» سرمربی تیم پالمیراس، «فرناندو دینیز» سرمربی فلومیننزه، «رناتو پورتالوپی» سرمربی تیم گرمیو و  «روژریو سنی» سرمربی تیم سائوپائولو را زیرنظر گرفته‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد گواردیولا بر سه سال آینده همراه با منچسترسیتی تمرکز کرده است. او پس از تمدید قرار هم گفته بود به «دهه‌ای فوق‌العاده» در منچستر می‌اندیشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 906733

مهمترین اخبار ایران و جهان: