نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 16:04

جام جهانی قطر| قرارداد سرمربی ژاپن تمدید می‌شود

فدراسیون فوتبال ژاپن به خاطر عملکرد خوب سامورایی آبی در جام جهانی ۲۰۲۲ قصد دارد قرارداد سرمربی ۵۴ ساله این تیم را تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ژاپن در حالی شب گذشته (دوشنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر پس از تساوی یک-یک مقابل کرواسی، در ضربات پنالتی 3 بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد که سامورایی آبی در مرحله گرهی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد. همین عملکرد خوب ژاپن، سران فدراسیون فوتبال این کشور را به فکر تمدید قرارداد سرمربی 54 ساله این تیم انداخته است.

بر اساس گزارش روزنامه ورزشی «نیکان» ژاپن؛ فدراسیون فوتبال ژاپن در آستانه ارائه پیشنهادی دو ساله برای تمدید قرارداد هاجیمه موریاسو است، این در حالی است که قرارداد جدید قابلیت تمدید برای دو سال بیشتر را هم خواهد داشت که این بدین معناست که این مربی ژاپنی تا جام جهانی 2026 هم می‌‌تواند روی نیمکت سامورایی آبی بنشیند.

ژاپن در اولین بازی خود در بیست‌ودومین دوره جام جهانی موفق شد شگفتی برزگی را رقم بزند و آلمان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. آنها در بازی دوم خود در گروه E این رقابت‌ها با نتیجه یک بر صفر مغلوب کاستاریکا شدند و در بازی پایانی خود در مرحله گروهی دومین شگفتی را هم رقم زدند و با نتیجه 2 بر یک اسپانیا را از پیش‌ رو برداشتند و در نهایت هم بالاتر از اسپانیا به عنوان صدرنشین گروه E راهی مرحله حذفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 899533

مهمترین اخبار ایران و جهان: