نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 15:21

دهه فجر فرصتی مغتنم برای جهاد تبیین است/ حضور جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف دشمن را ناامید کرد

ائمه جمه کرمان ضمن تأکید بر تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایام اعتکاف و دهه فجر را فرصتی برای جهاد تبیین دانستند و از مسؤولان خواستند در ایام‌الله دهه فجر بیشتر در بین مردم بوده و گره‌گشایی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ابوطالب هنرهوده امام جمعه موقت کوهبنان امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: ۱۴ بهمن مصادف با روز فناوری فضایی است که در سال ۱۳۸۷ فرزندان ایران اسلامی ماهواره امید را به فضا فرستادند که با موفقیت برگشت.

رکن اساسی جامعه خانواده است

وی ادامه داد: البته کشور ما جزو ده کشور برتر فناوری فضایی است که نتیجه خدمات شهدا خصوصا شهید تهرانی‌مقدم است.

خطیب جمعه کوهبنان با تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان و روز پدر تصریح کرد: رکن اساسی خانواده پدر و مادر هستند که باید آنان را تکریم کنیم سردار دلها بواسطه تکریم والدین به مقام والایی رسید.

حجت‌الاسلام هنرهوده ادامه داد: امروز دشمن به نوک پیکان حمله را به سمت خانواده‌ها گرفته و در راستای فروپاشی آن گام بر می‌دارد چون خانواده نقطه قدرت و قوت اسلام است و باید مراقب باشیم دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

شکوه حضور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف آبی پاکی روی دست دشمن ریخت

حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد با گرامیداشت دهه فجر و تبریک میلاد امام علی(ع) اظهار کرد: عناصر محوری شخصیت امیرالمومنین(ع) شجاعت داشتن در پذیرش حق و وفاداری تمام‌عیار است، بنابراین تمام این صفات و ویژگی‌ها، ویژگی‌های یک جوان انقلابی است که امروز هم باید باشد و امام را با این ویژگی‌ها باید شناخت و از او الگو گرفت.

 خطیب جمعه عنبرآباد تاکید کرد: امسال الحمدالله ایام اعتکاف مقارن شده است با ایام‌الله دهه فجر که این فرصت مناسبی است برای جهاد تبیین، برای روشنگری درباره انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم خصوصاً نسل جوان است.

وی افزود: دشمن در چندماه اخیر برای دانشگاه‌ها، مدارس و برای دانش آموزان و دانشجویان ما تلاش و هزینه کرد تا از نسل نوجوان و جوان ما یک چهره ضد دین و ضد انقلاب مخابره کند؛ اما موفق نشد و نخواهد شد، چون دشمن هنوز جوان و نوجوان و ملت ما را نشناخته است.

 امام جمعه عنبرآباد افزود: امسال برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با حضور پرشور و پر رنگ نوجوانان و جوانان برگزار شد و این آب پاکی است بر تمام نقشه‌های پلید دشمنان ما.

خطیب جمعه عنبرآباد ضمن توصیه‌ای به مسؤولان گفت: از فرصت دهه فجر برای حضور در کنار مردم و در بین مردم استفاده کنید، هم برای تبیین خدمات ارزشمند نظام اسلامی و هم برای گره‌گشایی و خدمت به مردم و شنیدن درد دل‌ها، صحبت‌ها و توقعات آنها، که این ارتباط مستقیم و بلاواسطه بسیار ارزشمند است.

 پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016933

مهمترین اخبار ایران و جهان: