نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 17:16

اسکان گردشگران در مدارس استان بوشهر ۱۴ درصد افزایش یافت

بوشهر- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اسکان گردشگران در مدارس استان ۱۴ درصد نسبت به نوروز گذشته افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پایان فعالیت ستادهای اسکان در روز ۱۴ فروردین مدارس به منظور ادامه سال تحصیلی بازگشایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعالیت ستادهای اسکان آموزش و پرورش از ۲۸ اسفند گذشته آغاز شد، اظهار داشت: ۴۰۰ مدرسه با ۲ هزار و ۷۲۵ کلاس درس و مراکز رفاهی برای اسکان گردشگران نوروزی در استان بوشهر تعیین شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر مدت اسکان گردشگران نوروزی در مدارس را ۱۴ روز اعلام کرد و افزود: در این دوره زمانی ۱۴ روزه، ۱۷۵ هزار نفر در قالب ۳۰ هزار و ۹۱۸ خانوار در ستادهای اسکان آموزش و پرورش ساماندهی شده‌اند.

بوشهر پنجمین استان کشور در تعداد پذیرش

وی از افزایش ۱۴ درصدی اسکان گردشگران در مدارس استان نسبت به نوروز گذشته خبر داد و ادامه داد: ۲۴ هزار و ۲۳۹ نفر در نوروز امسال بیشتر از مدت مشابه سال گذشته در مراکز اقامتی و مدارس استان پذیرش شده‌اند که رشد ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

موحدی تصریح کرد: با وجود تقارن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان اما بیش از ۸۰۰ نفر از فرهنگیان استان به صورت جهادی در ستادهای اسکان و مدارس استان مشغول میزبانی از گردشگران هموطن بوده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آمار اعلام شده آموزش و پرورش استان بوشهر پنجمین استان کشور در تعداد پذیرش مسافر نوروزی بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1123333

مهمترین اخبار ایران و جهان: