نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 21:54

حضور بیش از ۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی در سرپل ذهاب

کرمانشاه- فرماندار سرپل ذهاب از حضور بیش از ۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی در سرپل ذهاب طی ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرپل ذهاب شهرستانی بکر و خوش آب و هوا با قدمتی تاریخی است که از بهمن پارسال ستاد سفرهای نوروزی این شهرستان با تشکیل کمیته‌های چندگانه تمامی ظرفیت‌های را برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی پای کار آورد.

وی افزود: بسترهای لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در یادمان‌های دفاع مقدس، حرم مطهر احمدابن اسحاق (ره)، مناطق تفریحی، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، آثار باستانی و تاریخی سرپل ذهاب فراهم و مردم شهرستان استقبال و میزبانی کم نظیری از مسافرین نوروزی به عمل آوردند.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های نوروزی، صنایع دستی و عرضه محصولات و اقلام اساسی تنظیم بازار نیز در طول این مدت از ۲۰ اسفندماه پارسال و در ایام تعطیلات نوروز امسال در شهرستان فعالیت کرده است.

بابلی با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی در سرپل ذهاب، بیان کرد: تجهیز ۹ باب مدرسه، منازل شخصی مردم و اقامت‌های بوم گردی نیز برای اسکان مسافران نوروزی از تمهیدات ستاد سفر در این شهرستان برای رفاه حال مهمانان بود.

وی ادامه داد: سرپل‌ذهاب دارای ۲۲۴ اثر تاریخی است که از این تعداد ۱۴۶ اثر آن به ثبت ملی رسیده و اطلاع رسانی لازم از طریق میراث فرهنگی برای معرفی مکان‌های تفریحی و باستانی شهرستان انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1125933

مهمترین اخبار ایران و جهان: