نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 12:30

توقف فوری و کامل پروازها در فرودگاه «بن گوریون» در اراضی اشغالی

رسانه های رژیم صهیونیستی از توقف فوری و کامل پروازها در فرودگاه «بن گوریون» در اراضی اشغالی در پی تشدید نا آرامی ها و اعتصاب کارکنان آن خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از توقف فوری و کامل پروازها در فرودگاه «بن گوریون» در سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، همزمان با تشدید نا آرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی و اوج گرفتن اختلافات در ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری از توقف فوری و کامل پروازها در فرودگاه بن گوریون خبر داده و اعلام کردند که کارکنان این فرودگاه در اعتراض به قانون اصلاحات قضائی کابینه نتانیاهو، اعتصاب کردند.

این خبر در حالی است که پلیس و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به منظور آماده سازی برای مقابله با تظاهرات بزرگ مخلفان نتانیاهو در مقابل کنست، خیابان «کابلان» در تل آویو را مسدود کردند.

از سوی دیگر، «ایتمار ین گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که در صورت توقف طرح تغییرات قضائی، ائتلاف حکومتی با نتانیاهو را منحل خواهد کرد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که بعد از برکناری وزیر جنگ این رژیم توسط نتانیاهو، ارتش اشغالگر در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111998

مهمترین اخبار ایران و جهان: