نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 16:28

مشکلات امروز کشور ناشی از نادیده گرفتن شعار سال‌ها در دهه ۹۰ است

بویین زهرا- امام جمعه بویین زهرا گفت: اگر راهبرد ها و سیاست ها بر اساس نامگذاری ها در زمان خود خصوصا در دهه ۹۰ جدی گرفته می‌شد، امروز مردم با این مشکلات مواجه نبودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: علت نامگذاری سال جدید به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، پیشگیری از سرایت آثار جنگ اقتصادی در زندگی مردم بود.

وی افزود: اگر راهبردها و سیاست‌ها بر اساس نامگذاری‌ها در زمان خود خصوصاً در دهه ۹۰ جدی گرفته می‌شد، امروز مردم با این مشکلات مواجه نبودند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: آنچه در پیاده سازی و تحقق شعارها دارای اهمیت است هماهنگ سازی فعالیت‌ها در سطوح مختلف اجرایی است.

وی عنوان کرد: پس از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن همواره در حوزه‌های نظامی، امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در حال مواجهه مستقیم و غیر مستقیم با انقلاب اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام رضوانی اضافه کرد: از ویژگی‌های مهم رویکرد تقابلی دشمنان با ملت ایران طی ماه‌های اخیر، تمرکز بر جنگ شناختی و رسانه‌ای بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: افتتاح فاز ۲ پالایشگاه آبادان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ افتخاری بزرگ برای ملت ایران و دولت سیزدهم بود.

وی در پایان یادآور شد: ایران اسلامی پیشرفت چشمگیری در رشد تولید خودرو در سال گذشته داشته است که البته این اتفاق باید با کیفیت بالا در محصولات نیز همراه باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1107998

مهمترین اخبار ایران و جهان: