نیوز سیتی!
02 بهمن 1401 - 13:24

حمایت‌ مردم و رهبری بهترین پشتوانه سپاه پاسداران است

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه بهترین پشتوانه سپاه حمایت‌ مردم و رهبری از این نهاد موفق و مقتدر است، گفت: تمام تلاش بیگانگان بر علیه سپاه، بیهوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در دیدار با فرمانده سپاه استان سمنان به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه یکی از افتخارات و دستاوردهای کشور، شکل گیری نهاد مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تدابیر حضرت امام (ره) بود، تاکید کرد: سپاه پاسداران متعلق به همه آزادی خواهان و مظلومان جهان است.

وی افزود: شکی نیست که اقداماتی، همچون قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، موجب همدلی و اتحاد بیشتر ملت ایران خواهد شد.

استاندار سمنان ادامه داد: بالاترین افتخار ما این است که در زیر پرچم رهبر معظم انقلاب اسلامی، توفیق خدمت گزاری به مردم را داریم خوشبختانه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف نقش بسیارخوبی را ایفا کرده است.

هاشمی با بیان اینکه دشمن طی چند ماه گذشته تلاش کرد تا با روش‌ها و ترفندهای مختلف، انقلاب را از مسیر خود خارج کند اما خوشبختانه همواره شکست خورده است، تاکید کرد: بهترین پشتوانه سپاه، حمایت مردم و رهبری از این نهاد موفق و مقتدر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 990410

مهمترین اخبار ایران و جهان: