نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 21:33

حضور گسترده مردم در صحنه قدرت نرم جمهوری اسلامی است

قم- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب را قدرت نرم جمهوری اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ذاکری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: از جمله برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان قم تقویت وحدت و همچنین حفظ انسجام ملی است در این راستا از دوگانه سازی های کاذب و همچنین اقدامات تفرقه افکنانه خودداری می‌شود.

حجت الاسلام ذاکری با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب در حقیقت قدرت نرم جمهوری اسلامی است که دشمنان از آن غافل هستند ابراز داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری انقلاب اسلامی نیازمند مشارکت مردمی است که در این صورت توطئه‌های دشمنان نیز خنثی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: در حوادث اخیر که دشمنان جنگ ترکیبی علیه ملت ایران برپا کرده بودند حضور میلیونی مردم در اجتماعات و راهپیمایی‌های متعدد یک سال گذشته موجب پایداری انقلاب اسلامی و همچنین ماندگاری آن شد و ملت ایران نشان دادند که در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی در صحنه حضور دارند.

وی ایام الله دهه فجر را مانوری مردمی از سوی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز داشت: دشمنان امروز تمام ابزارها و امکانات خود را در این راستا معطوف کرده اند که مردم را از نظام و انقلاب اسلامی ناامید کنند.

حجت الاسلام ذاکری افزود: دشمنان در این عرصه تلاش می‌کنند تا ملت ایران روزهای انقلاب را به فراموشی بسپارند که در این راستا ابزار ما برای مقابله و مبارزه با دشمن جهاد تبیین است.

وی افزود: برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح ملی و استان قم بر محور جهاد تبیین استوار است و در این راستا تلاش شده نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های انقلاب در نقاط مختلف شهر قم و روستاهای استان برپا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای دهه فجر در قالب‌های مختلف محتوایی و اجرایی برنامه‌های متعددی فراهم آورده که مخاطب اصلی آنان نوجوانان و جوانان هستند.

حجت الاسلام ذاکری اظهار داشت: بیان جایگاه و نقش زن در انقلاب اسلامی و همچنین موفقیت‌های آنان در سال‌های پس از انقلاب اسلامی از دیگر محورهای برنامه‌های دهه فجر است.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی مهم است و شهر قم در راستای مبارزه با طاغوت بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که بسیاری از آنان در غربت هستند و کمتر یادی از آنان می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت‌تر از سال‌های دیگر برگزار خواهد شد اظهار داشت: امسال شور و اشتیاق بسیاری در بین آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم وجود دارد و ماجعات بسیاری از گروه‌های مختلف داشته‌ایم که خواهان نقش‌آفرینی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند.

وی عنوان داشت: برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، فرهنگی، خدماتی و همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای فرهنگی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013854

مهمترین اخبار ایران و جهان: