نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 13:23

ردپای رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به مرز عراق و سوریه

نمانیده مجلس سوریه از نقش رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به کاروان کمک های غذایی و بهداشتی در مرز عراق و سوریه سخن گفت و تأکید کرد آمریکا با پوشش تجاوزات تل آویو، عامل اصلی این حمله است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یکی از نمایندگان مجلس سوریه، رژیم صهیونیستی را به هدف قرار دادن مرزهای عراق و سوریه به بهانه‌های مختلف متهم و تأکید کرد حضور آمریکا در منطقه، پوششی برای تجاوزات علیه سوریه است.

بر اساس این گزارش، «محمد فواز» در مصاحبه با المعلومه ضمن اشاره به این موضوع گفت: حضور آمریکایی در منطقه جزیره سوریه به پوششی برای تمامی نیروهای متخاصم دمشق به منظور انجام حملات تروریستی با استفاده از انواع سلاح تبدیل شده است.‌

وی افزود: طبق اطلاعاتی تا کنون به دست آمده، حمله به مرز عراق و سوریه در منطقه البوکمال با پهپاد صورت گرفته است و انگشت اتهام در این حمله به سمت دشمن صهیونیستی نشانه می‌رود که این حمله را به بهانه مبارزه با تقویت حضور ایران در خاک سوریه انجام داده باشد.

این نماینده مجلس سوریه، آمریکا را مسئول اصلی حمله اخیر به البوکمال دانست، زیرا حضور این کشور در شرق سوریه پوششی برای این حمله تروریستی بود.

گفتنی است که پهپادهای ناشناس که به احتمال زیاد متعلق به رژیم صهیونیستی بوده است، کاروانی از کامیون‌های حامل مواد غذایی و بهداشتی را پس از رسیدن به منطقه البوکمال در حومه شرقی دیرالزور هدف قرار دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012710

مهمترین اخبار ایران و جهان: