نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 14:38

مسئولان دستاوردهای انقلاب را بازگو کنند

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مسئولان در ایام الله دهه فجر ظرفیت‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب را برای مردم بازگو کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد در خصوص برنامه‌ریزی ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دهه مبارک فجر نماد عزت، اقتدار، وحدت و ولایت پذیری ملت ایران است.

وی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مسئولان باید با حضور در بین مردم از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن تاکید بر پرشور برگزار شدن جشن‌های دهه فجر افزود: جشن‌های دهه فجر امسال با محوریت مردمی بودن و متفاوت‌تر و باشکوه‌تر برگزار شود.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: مدیران ادارات به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه با محوریت جهاد تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مردم بازگو کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد با توجه به اهمیت و ضرورت حجاب و عفاف، تاکید کرد: عفت و حجاب یک مساله اجتماعی است زیرا بی‌عفتی و بی‌حجابی جامعه را به فساد می‌کشد.

وی اضافه کرد: حجاب و عفاف مهمترین عامل برای تقویت بنیان خانواده است و باعث حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان در جامعه می‌شود
امام جمعه شهرستان پارس آباد عنوان کرد: برگزاری جشن انقلاب به صورت مردمی هر شب در یک محله و با حضور هنرمندان و هیأت مذهبی برگزار شود.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تبریک ماه رجب به فضیلت‌های ماه مبارک رجب پرداخت و گفت: ماه رجب بهترین ماه و با حرمت‌ترین ماه می‌باشد که بیشترین رحمت الهی در این ماه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1007598

مهمترین اخبار ایران و جهان: