نیوز سیتی!
16 آذر 1401 - 14:26

ارسال پیامک هشدار زلزله اشتباه فنی بوده است

معاون انتظامی و امنیتی وزارت کشور در مورد ارسال پیامک هشدار زلزله گفت:‌ این موضوع نه هک بوده است و نه مسأله خاص امنیتی، به دلیل غفلت فنی، این پیام برای برخی شهروندان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید مجید میراحمدی معاون انتظامی و امنیتی وزارت کشور در مورد ارسال پیامکی هشدار زلزله گفت: تیم تحقیقاتی همراه اول در حال اقدام فنی بودند که برای شرایط بحرانی مثل سیل و زلزله پیام هشدار ارسال کنند.

وی افزود: وقتی که این کار آماده شد در گروه فنی خودشان می خواستند به صورت آزمایشی در گروهشان این پیام را  ارسال کنند ولی به دلیل غفلت فنی، این پیام برای برخی شهروندان ارسال شد.

معاون انتظامی و امنیتی وزارت کشور تصریح کرد:‌ بنابراین این موضوع نه هک بوده است و نه مسأله خاص امنیتی ... اشتباه فنی بوده است که در اطلاعیه ای که صادر می کنند آن را توضیح  خواهند داد و از شهروندان عذرخواهی می‌کنند.

میر احمدی  در مورد کج سلیقگی برای انتخاب زمان چنین اقدامی،‌ خاطرنشان کرد: این موضوع توسط دستگاه های ذی ربط دنبال می شود ولی مسأله در همین حد است و غفلت و اشتباه فنی بوده است که صورت گرفته اینکه در این مقطع زمانی چنین اتفاقی افتاده نوعی کج سلیقگی بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 900654

مهمترین اخبار ایران و جهان: