نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 20:56

قنبرزاده: مخالفت هیئت رئیسه با ادامه همکاری با کی‌روش؟ اصلاً جلسه‌‌ای نداشتیم

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد، اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون تشکیل جلسه نداده‌اند تا بگویند موافق همکاری با کی‌روش هستند یا مخالف این موضوع.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده پس از پایان دربی 99، درباره نامشخص بودن وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: همه این موارد را از طریق روابط عمومی فدراسیون پیگیری کنید. تصمیمی در هیئت رئیسه اتخاذ نشده است که بخواهم صحبتی کنم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که گفته می‌شود اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش موافق نیستند، گفت: هیئت رئیسه اصلاً تشکیل جلسه نداده است که بخواهد بگوید موافق هستم یا نیستم.


نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در مورد دریافت مطالبات فوتبال ایران از فیفا با وجود تحریم‌ها تأکید کرد: طبق گزارشی که آقای تاج داد و در رسانه‌ها نیز منعکس شد، اقداماتی انجام شده است که در یک فرآیند این اتفاق خوب بیفتد و مطالبات وصول شود. رقم دقیق را نمی‌دانم، اما باید قابل توجه باشد.

وی راجع به پرداخت مطالبات مارک ویلموتس تصریح کرد: از قضیه ویلموتس هیچ اطلاعی ندارم و اجازه بدهید چون اطلاعی ندارم در مورد آن صحبت نکنم.

قنبرزاده درباره مذاکره با گزینه‌هایی که تاج برای هدایت تیم ملی اعلام کرده است، گفت: اصلاً مطلع نیستم، چون در هیئت رئیسه طرح موضوع نشده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 923254

مهمترین اخبار ایران و جهان: