نیوز سیتی!
13 آذر 1401 - 01:26

جام جهانی قطر| عبور آرژانتین از سد محکم استرالیا/ تکرار فینال ۱۹۷۸ در یک‌چهارم نهایی

آرژانتین کار سختی مقابل نماینده آسیا داشت و با عبور از این سد محکم، خودش را به دور یک‌چهارم نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ رساند.

جام جهانی قطر - به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آرژانتین شنبه شب در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، در ورزشگاه احمد بن علی مقابل استرالیا صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

لیونل مسی در دقیقه 35 گل نخست آلبی‌سلسته را به ثمر رساند و هزارمین بازی خود در مستطیل سبز را با گلزنی جشن گرفت. در نیمه دوم روی اشتباه سنگربان استرالیا، خولیان آلوارز در دقیقه 57 موفق به گلزنی شد و اختلاف را دوبرابر کرد. شاگردان گراهام آرنولد در ادامه به بازی بازگشتند و شوت کریگ گودوین به انزو فرناندز برخورد کرد تا در دقیقه 77، اختلاف به حداقل برسد.

حملات کانگوروها در دقایق باقیمانده مسابقه نیز ادامه یافت که ثمری نداشت و استرالیا که در جام بیست‌ودوم فراتر از انتظارات ظاهر شده بود، از دور رقابت‌ها کنار رفت. آرژانتین هم خودش را به جمع هشت تیم پایانی جام رساند و از ساعت 22:30 روز جمعه 18 آذر، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی به مصاف هلند می‌رود که تکرار فینال جام جهانی 1978 به شمار می‌رود.

سیمون مارسینیاک داور این مسابقه، جکسون اروین و میلوس دگنک از استرالیا را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 895910

مهمترین اخبار ایران و جهان: