نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 03:02

جام جهانی قطر| سرمربی کامرون: حسرت باخت در بازی اول را می‌خورم/ کسب تجربه کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کامرون پس از حذف مردانش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حضور در این تورنمنت را تجربه‌ای برای ارائه عملکرد بهتر از سوی آنها در رقابت‌های بعدی دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریگوبرت سانگ سرمربی تیم ملی کامرون پس از پیروزی یک بر صفر این تیم برابر برزیل در آخرین شب بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2022 بابت ناکامی تیمش برای صعود به مرحله حذفی ابراز تأسف کرد و به خبرنگاران گفت: همان‌طور که قبلاً هم گفتم، ما تیمی جوان هستیم. باور دارم که این تیم همچنان در حال کسب تجربه است. من بیش از همه حسرت موقعیت‌های از دست رفته در بازی اول‌مان (مقابل سوئیس که کامرون یک بر صفر باخت) را می‌خورم. با این حال به بازیکنانم افتخار می‌کنم، چون آنها مانند جنگجویان دلیر به میدان آمدند تا به هدف‌شان برسند. ناراحتم که این اتفاق رخ نداد اما این هم درسی شد که ما را برای بازی‌های بعدی آماده‌تر می‌کند.

سانگ افزود: من درباره نسل جوانی صحبت می‌کنم که در حال حاضر برای تیم ما بازی می‌کنند و با روحیه‌ای بالا می‌جنگند. امروز آنها یک بار دیگر آن روحیه را به معرض نمایش گذاشتند و به همین دلیل هم من به آنها افتخار می‌کنم. شکست و حذف شدن هم بخشی از ورزش است. می‌توانستیم بهتر از این کار کنیم و همان‌طور که گفتم در بازی اول می‌شد بهتر از موقعیت‌ها استفاده کرد و این تنها چیزی است که تلخی این ناکامی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 894098

مهمترین اخبار ایران و جهان: