نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 18:17

رسانه‌های خارجی وحدت مردم ایران را هیچگاه نمایش نمی دهند

کرمانشاه- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: رسانه‌های خارجی وحدت مردم ایران را هیچگاه نمایش نمی دهند .

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت که در سالن جلسات شهدای مرز معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه تشکیل شد، اظهار کرد: حضور اعجاب انگیز و غیرقابل پیش بینی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود گلایه مندی از شرایط اقتصادی و فشارهای معیشتی نشان از درک بالای سیاسی مردم دارد.

وی افزود: این حضور از بصیرت و اولویت سنجی مردم حکایت دارد و در حالی که نخبگان ما دچار خطای رسانه‌ای می‌شوند اما مردم در راهپیمایی‌های سیزده آبان و ۲۲ بهمن نشان دادند که اولویت‌ها را می‌دانند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مسئولان باید شکرگزار و قدران این مردم باشند و فضا را تسهیل کنند و این حضور هم جای شکرگزاری دارد و هم مسئولیت زا است.

شعبانی اهمیت دیگر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را اعلام پشتیبانی مجدد از نظام اسلامی دانست و گفت: اگر چه رسانه‌های حوزه دشمن این حضور را سانسور و یا تحریف می‌کنند اما با راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام داده به دنیا مصادره شد که پشت جمهوری اسلامی خالی نیست و حضور مردم بار دیگر پایگاه حاکمیت را نشان داد.

تشکیل سازمان ملی مهاجرت در استان کرمانشاه

وی در ادامه با اشاره به طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت و تدوین قانون این سازمان در مجلس، بیان کرد: مساله مهاجرین یک پازل چند وجهی است که بخشی از آن امنیتی است و مدیریت کردن موضوع بسیار ظرافت دارد و قرار است ظرفی به عنوان سازمان مهاجرت ایجاد شده و موضوعات اتباع را در این ظرف بگذاریم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به حضور اتباع و دانشجویان عراقی در استان کرمانشاه، گفت: همسایگی استان کرمانشاه با کشور عراق فرصت‌هایی برجسته ای را در خود دارد و اینکه دانشجویان عراقی در ایران مشغول فعالیت هستند، یک فرصت محسوب شده اما در موضوع تهدیدهای اتباع بیگانه مسائلی نیز مطرح است که در طرح تشکیل سازمان ملی مهاجرت لحاظ شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه طرح سازمان ملی مهاجرت در ابتدای راه است، عنوان کرد: با توجه به چند وجهی موضوع اتباع بیگانه و مهاجرت این موضوع چند وجهی بوده و باید هر نهادی از موضع تخصصی خود باید به آن ورود کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034610

مهمترین اخبار ایران و جهان: