نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 12:54

اقدامات شهرداری تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن/خدمت رسانی ۲۵۰۰ نیروی شهرداری

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امروز بیش از ۲۵۰۰ نیروی شهرداری تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان در مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن به مردم هستند.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا جعفری، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس به ۲۲ بهمن اشاره کرد و اظهار کرد: راهپیمایی امسال حساسیت بالایی دارد و از ساعات ابتدایی صبح مردم در محور آزادی و انقلاب حضور خوبی داشتند و ساعت به ساعت به این حضور افزوده می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم در ساعات آینده حضور چشم گیر مردم را داشته باشیم و این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بدخواه نظام باشد و در این دوره جواب محکمی به این بدخواهان نظام بدهیم.

جعفری اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک دستگاه خدمت رسان که خادم مردم هست از ماه های گذشته برای برپایی هر چه باشکوه تر این راهپیمایی برنامه ریزی های خود را آغاز کرده است. تمامی سازمان های مرتبط در این باره در شهرداری اعم از حوزه خدمات شهری و معاونت اجتماعی با هم افزایی و همکاری توانستند محورهای راهپیمایی امروز آماده شود که مردم از آن استفاده کنند. محورهای راهپیمایی مناسب سازی شده و امروز مورد استفاده مردم قرار گرفته است. سازمان زیباسازی شهرداری تهران با همکاری مناطق اقدامات لازم برای آذین بندی شهر انجام داده است.

وی ادامه داد: مناطق ۷، ۶، ۹ و ۱۰ در محور راهپیمایی قرار دارند و این مناطق اقدامات لازم در راستای پاکسازی، آراستگی، شست و شو و... انجام داده اند  تا شهروندان یک رویداد خوب در این روز بزرگ رقم بزنند.

جعفری گفت: ماشین های اتش نشانی از میدان امام حسین تا میدان آزادی در ۱۶۷ نقطه استقرار یافته اند تا در صورت بروز هر گونه حادثه ای اقدامات لازم را انجام دهند. ۱۵۴ خودروی شرکت شهربان ، ۸۵ دستگاه موتور سیکلت با ۵۴۴ نیرو مستقر هستند.

وی اظهار کرد: ۱۶۱۰ کارگر با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند در محورهای راهپیمایی برای پشتیبانی حضور دارند تا در طول مراسم و پس از آن خدمت رسانی کنند.

جعفری بیان کرد: امروز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی شهرداری آماده خدمت رسانی به شهروندان در محورهای راهپیمایی به مردم هستند .


پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033010

مهمترین اخبار ایران و جهان: