نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:37

این حضور به وسعت ایران است

اردبیل - ملت دلیر، متعصب و انقلابی مان آمدند تا حضوری به وسعت ایران رقم بزنند و تلفیقی از شور انقلابی و شعور اسلامی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ باید در تاریخ این کشور با قلمی زرین نگاشته شود و قلم‌ها بنویسند حضوری میلیونی را از پیر و جوان تا کودک و خردسال که همه آمدند با شوری عظیم و شعوری انقلابی و به دنیا تصویری از حمیت و حمایت از کشور را نشان دادند.

راهپیمائی ۲۲ بهمن در دمای ۴ درجه زیر صفر اردبیل دیار سبلان و مردمان سختکوش امسال به گونه‌ای دیگر رقم خورد و چشم رسانه‌های معاند را که با دوربین‌های خصم آلود خود روی ایران تمرکز کرده اند خیره کرده و اتحادیه اروپا با تصمیم‌های خصمانه ای که علیه ایران گرفته انگشت حیرت به دهان بگیرد.

اغتشاشات سال ۱۴۰۱ اردبیل که در شهریورماه با کبریت غرب شعله ور شد و دامنه‌های آن تا چند ماه در کشور گسترده بود اما امروز با آب غیرت و حمیت ملت ایران در مقابل دیدگان همه کشورهای جهان خاموش شد و ملت غیور و دلیر ایران فرمان سکوت به جهان صادر کرد.

عظمت این شکوه حضور نه در تصویر و قاب تلویزیون که در صحنه‌های خیایان و میادین دیدنی بود و امروز مشت‌های گره کرده مردم ایران دهان یاوه گویان شرق و غرب را بست تا بار دیگر روحیه معنوی و توأم با شور و شعور ایرانیان را همگان لمس و درک کنند.

در میان خیل عظیم مردمی که آمدند تا عشق و ارادت خود به ایران را به جهان ثابت کنند کودکان و نوجوانان دختر و پسری را مشاهده می‌کنیم که پرچم سه رنگ و عزتمند ایران را در دست گرفته و شعارهای انقلابی بر لب دارند.

این شور و شعور وصف نشدنی حضور ملت ایران در قالب تصویر هزاران خبرنگار و عکاس از گوشه گوشه جهان ثبت می‌شود تا به جهان این پیام را مخابره کند که ایران قوی و استوار توفنده و غران به پیش می‌رود و ملت پشتوانه عظیم این نظام هستند.

ملت اردبیل امروز عالمانه آمدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در حاشیه راهپیمائی روز ۲۲ بهمن اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امروز ملت اردبیل عالمانه و شکوهمند آمدند و ثابت کردند دارالارشاد و دارالامان اردبیل همواره پشت نظام ایستاده اند.

حجت الاسلام مهدی ستوده با اشاره به اینکه بهمن امسال با ۴۳ سال قبل تفاوت فاحشی دارد، خاطرنشان کرد: امسال با اغتشاشات روی داده در کشور که مدیریت آن در آن سوی مرزها روی می‌داد دشمن انتظار داشت تا مردم پا پس کشیده و پشت نظام را خالی کنند اما خصم دون کور خوانده و مردم همچون ۴۴ سال پیش نظام را تنها نمی‌گذارند.

وی ادامه داد: حضور مردان و زنان و حتی خانواده‌های اردبیلی در راهپیمائی امروز خط بطلانی بر یاوه گوئی های دشمنان نظام است تا از این پس در مقابل عظمت ملت ایران سکوت کرده و اجازه توطئه علیه ایران را به خود ندهند.

ستوده تصریح کرد: حضور امروز مردم اردبیل در این راهپیمائی توأم با شعور و حضوری عالمانه است تا کشور را از هر گزندی بیمه کنند و اجازه ندهند دشمن حتی نگاه کج به این مرز و بوم بیندازد.

دست به سینه در مقابل ایران از هر قشر و گروهی

دانش آموزان دختر دبیرستان زینب (س) اردبیل با پلاکاردهایی با نوشته‌های اسلامی و انقلابی در بطن راهپیمائی همه باهم سرود «سلام فرمانده» را می‌خوانند.

چه تعصبی در این دختران نوجوان است که با چشم‌های به اشک نشسته عکس رهبر را بر سینه چسبانده اند.

لیلا یکی از این دختران می‌گوید: «با هر نوع حجاب و پوششی اما در مقابل ایران دست به سینه هستم و ارادت قلبی به این پرچم سه رنگ دارم.» و من با خودم فکر می‌کنم این بهترین روش ابراز احساس به یک پرچمی است که برای هر تار و پود آن هزاران شهید تقدیم شده است.

جشن تولدم توأم با جشن انقلاب

حسنا دختر ۱۰ ساله‌ای که با پدر و خواهرش در این راهپیمائی بزرگ شرکت کرده است می‌گوید: «من امروز تولد ۱۰ سالگی ام را با جشن انقلاب در خیابان و با شادی مردم اردبیل با همجشن گرفته ام.»

برای این نوجوانان که با جان و دل قدرت ایران را درک می‌کنند این حضور معنایی دیگر دارد تا در آینده سربازانی برای نظام اسلامی تبدیل شوند و دژی مستحکم از اعتقادات و منویات مقام معظم رهبری درست کنند که هیچ قدرتی نتواند در آن نفوذ کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033310

مهمترین اخبار ایران و جهان: