نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 18:23

حماسه‌ پیروزی انقلاب اسلامی ایران طلوع فجر خداباوری بود

اصفهان- پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران در پیامی چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سیپان کاشجیان اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران در پیامی به استاندار اصفهان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: حماسه پیروزی انقلاب اسلامی ایران طلوع فجر خداباوری و خداخواهی در عصری بود که جریانات مختلف فکری و سیاسی، در آن سعی بر القای این فریب در افکار مردمان جهان داشتند که از خداوند متعال و اندیشه الهی بایست گذشت و در تاریکی بی خدایی به دنبال گره گشایی از اسارت و بندگی انسان گشت. مسیری الهی که نقش بی بدیل رهبری آن که در حضرت امام خمینی و خلف صالحش حضرت آیت اللّه خامنه‌ای تبلور یافته است، چراغ و راهنمایی که تاکنون این حرکت شکوهمند را از گزند انحراف و تحریف حفظ نموده و با اقتدار به پیش می‌برد.

در ادامه این پیام آمده است: جانفشانی شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خود گواه ریشه ژرف این حرکت در بطن جامعه و حلقه واسط مردم شریف ایران زمین از هر قوم و دینی است که در راه حفظ یکپارچگی سرزمینی و اصول اعتقادی شأن گرانبها ترین خود را نثار کردند.

در ادامه آمده است: بدین منظور فرا رسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را از طرف خود و تمامی ارگان‌های خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران خدمت شما تبریک و شادباش گفته، دعاگوی شما در مسیر خدمت در راستای آرمان‌های والای این انقلاب هستم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032054

مهمترین اخبار ایران و جهان: