نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 20:04

دشمن در جنگ ترکیبی امیدوار به پیروزی است

اردبیل- فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور گفت: دشمن در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران امیدوار است تا به اهداف شوم خود نزدیک شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده عصر سه‌شنبه در مراسم پاسداشت شهدا در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی بعد از ناکامی در سنگرهای مختلف توطئه و حیله‌های خود، این بار نیز در مقابل اراده و مقاومت ملت ایران شکست خواهند خورد و در جنگ ترکیبی نیز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی تصریح کرد: همه ملت ایران در دفاع مقدس به غیر از گروهک منافقان سعی کردند تا در برابر نظام سلطه غرب و شرق بایستند و در حوادث اخیر نیز همان منافقان تلاش کردند تا بزرگترین ضربه را به حیثیت و آبروی کشور وارد کنند.

فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور همراهی گروه‌های معاند را با منافقان و تجزیه‌طلبان یادآور شد و گفت: نظام غرب احساس کرده که با بی‌هویت کردن نسل آینده می‌تواند به این نظام ضربه وارد کند در حالی که بیش از ۹۰ درصد جوانان و نوجوانان ما باورها و اعتقادی راسخ به ارزش‌های دینی و اعتقادی دارند.

سردار بابازاده امیدواری دشمن را در جنگ ترکیبی برای غلبه بر جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و افزود: دشمن تمام حیله‌های خود را در جنگ ترکیبی از بی‌اعتمادی و ناامید کردن مردم تا سست کردن بنیان خانواده و نظام اجتماعی به کار گرفته تا شاید بتواند به اهداف پلید خود دست پیدا کند اما اراده این ملت بالاتر از آن است که در برابر این هجمه‌ها بشکند.

وی ضرورت وحدت و همگرایی بیشتر را در رسیدن به آرمان‌های امام و شهدا یادآور شد و خاطرنشان کرد: هر چند شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم اما امیدوار به آینده عزتمند هستیم و بر این باوریم عمل به وصیت شهدا، رهنمودهای امام و رهبر معظم انقلاب می‌تواند ملت ایران را از این گذرگاه سخت به سلامت عبور دهد.

فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور آمادگی کامل نیروهای مسلح در مقابله با تهدید دشمن را یادآور شد و اضافه کرد: قطعاً دشمن در جنگ مستقیم نمی‌تواند به خیال خام خود دست پیدا کند اما در فضای مجازی و جنگ ادراکی و شناختی باید نقاط ضعف را برطرف کرده و به تقویت نقاط قوت پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1093198

مهمترین اخبار ایران و جهان: