نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 17:27

نبرد ابزار تمام شده و عصر نبرد افکار است

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس گفت: خبرنگاران پرچم‌داران اطلاع‌رسانی هستند و خبرگزاری فارس در خصوص مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی از بسیاری جهات شاخص است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد پهلوانیان امروز دهم خردادماه در گردهمایی فصلی خبرگزاری فارس مرکز شیراز گفت: رهبر معظم انقلاب در بیان اهمیت فضای مجازی پیشگام بودند اما آنچه در دوره‌های مختلف اتفاق افتاد فرسنگ‌ها با بیانات رهبرانقلاب فاصله دارد.

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس افزود: رهبر انقلاب در خصوص فضای مجازی و آسیب‌های آن بارها سخن گفته و اغلب اشاره می‌کنند که فضای مجازی رها است و در برخی رسانه‌ها داده‌های غلط و خبرهای کذب و نشر اکاذیب دیده می‌شود و حتی گاه در یک اتاق کوچک هم می‌بینم روایات‌های مختلفی از چشم اندازهای مختلف بررسی می‌شود.
وی با بیان اینکه آسیب جدی فضای مجازی برای بشریت است افزود: گاه تولید محتوا به سمتی می‌رود که یک ذهنیت و اندیشه و فهم غلط ایجاد می‌شود که این تولید محتوا کذب است.
پهلوانیان افزود: ذهن مخاطب ایرانی در اغتشاشات اخیر هک شده بود و در ظاهر شاید افراد در کف خیابان جهت اعتراضات یا اغتشاشات جمع شده باشند اما پیش از آن ذهن‌ها هک شده بودند.
مدیرکل صدا و سیمای استان فارس با اشاره به اینکه رسانه و خبرنگار حق دارد در هر حوزه‎ای ورود پیدا کند و نقش اطلاع‌رسانی خود را ایفا کند، اما شاید در جامعه ما این حق محترم شمرده نمی‌شود، افزود: فضای مطالبه‌گری شکل گرفته در جامعه اتفاق خوبی است اما نباید مطالبه‌گری به سمت طلبکاری پیش برود و خوشحالیم که خبرگزاری فارس فضای مطالبه گری را دارد و جزو خبرگزاری‌های موفق و هوشمند در مطالبه گری است.
وی ادامه داد: خبرگزاری فارس دفتر استان فارس خبرنگارانی موثر، موفق، شجاع، دلیر، حساس و اثرگذار وجود دارند که سبب بهبود اوضاع خواهند شد.
پهلوانیان ادامه داد: مطالبه گری از مسولان و صاحبان قدرت و نفوذ باید انجام شود و درخواست دارم همه رسانه‌ها به مطالب همدیگر ضریب بدهند تا یک اتفاقی برای مردم بیافتد.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253198

مهمترین اخبار ایران و جهان: