نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 00:32

اسماعیلی‌فر: ما و استقلال بدون هم هیچ هستیم/ به ساپینتو جسارت نمی‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بارها اعلام کرده‌ام که ما و استقلال بدون هم هیچ هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دانیال اسماعیلی‌فر در پایان دربی 101 و قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در آخر فصل دو قهرمانی خوب و مهیج کسب کرده و هدیه خوبی به هواداران بدهیم که در این فصل خیلی اذیت شدند.

وی ادامه داد: پرسپولیس یعنی جنگیدن؛ وقتی از سپاهان در لیگ عقب افتادیم آنها ما را به یک جنگ واقعی دعوت کردند. بعد از عید در 10 بازی توانستیم 10 پیروزی کسب کنیم که هم سطح تیم‌های اروپایی بود. همه در این مدت اذیت شدند، اما خدا را شکر که پایان این داستان خوش بود. از هواداران و مدیریت باشگاه خیلی تشکر می‌کنم. درویش نهایت تلاشش را کرد که در پرداخت‌ها مشکلی ایجاد نشود. از گل‌محمدی هم تشکر می‌کنم که من را به پرسپولیس آورد و به من اعتماد کرد. او بخاطر من بسیار اذیت شد، اما خدا را شکر عاقبت به خیر شدیم و با دو جام فصل را تمام کردیم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد بازی مقابل مهدی قائدی، گفت: وقتی با استقلال بازی داریم باید بدانیم که آنها یکی از باشخصیت‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است. امروز واقعاً بازی خوبی انجام شد. وقتی در دقیقه 99 گل می‌خوریم یعنی اینکه استقلال کیفیت خیلی خوبی دارد و اگر این قهرمانی ارزش دارد، ارزشش بخاطر وجود استقلال است. وقتی با یک تیم باشخصیت در فینال بازی می‌کنیم، این تیم حریف است که به ما شخصیت می‌دهد. ما و استقلال بدون هم هیچ هستیم و با هم معنا پیدا می‌کنیم.

اسماعیلی‌فر عنوان کرد: به استقلال بابت بازی خوبش تبریک می‌گویم، اما به هر حال یک روی فوتبال برد و است و روی دیگرش باخت. خدا را شکر که بردش برای ما بود. به هواداران استقلال هم تبریک می‌گویم که تا لحظه آخر حامی تیم‌شان بودند. تبریک آخر را هم به هواداران خوب خودمان می‌گویم که مردانه و با تعصب ناامید نشدند و به ما اعتماد کردند و ما هم جواب اعتمادشان را دادیم.

وی درخصوص اظهارات ساپینتو علیه بیرانوند تصریح کرد: من شاگر ساپینتو نیستم، اما  او مربی بزرگی است و من در جایگاه شاگردی به وی جسارت نمی‌کنم. حرمت استاد و شاگرد باید حفظ شود. در چنین جو‌هایی همیشه فشار وجود دارد. به نظر من بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بان‌های آسیا است و هر وقت در چنین جایگاهی باشید حرف‌های زیادی هم درمورد شما وجود دارد. ساپینتو نظرش را اعلام کرد و من هم به نظر وی احترام می‌گذارم. آنها روی حرکت که بیرانوند انجام داده بود معترض بودند. فوتبال این صحنه‌ها را دارد و از قشنگی‌های فوتبال است. اگر آنها هم می‌بردند شاید همین کارها را می‌کردند، اما استقلال همیشه برای ما قابل احترام است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253854

مهمترین اخبار ایران و جهان: