نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 19:34

درویش: طرح قرارداد ریالی با خارجی‌ها یک طرح خام است/ تماشاگرنماها به بیرانوند توهین کردند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند سرمایه ملی است و هواداران واقعی فوتبال به سرمایه‌های ملی توهین نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش در خصوص شرایط تیم پرسپولیس قبل از فینال جام حذفی اظهار داشت: پرسپولیس آماده این بازی است تا جام دیگری را کسب کند، چون از این روز خوش‌یمن‌تر نداریم. بهترین کادویی که می‌شود به هواداران پرسپولیس داد، همین قهرمانی است.

وی در خصوص اینکه بحث ممنوعیت قرارداد ارزی با مربیان و بازیکنان خارجی افزود: این مسئله باید تحلیل شود. بازیکنی که از قبل قرارداد دارد باید چه کند؟ این یک موضوع خامی است که مجال بیشتری برای بررسی می‌خواهد، آن زمان می‌توان راهکار آن را پیدا کرد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص برخوردی که با علیرضا بیرانوند قبل از آغاز دربی 101 شده، گفت: بیرانوند فردای آن دربی عذرخواهی کرد و همیشه هم بیرانوند به خوش‌اخلاقی شهرت دارد، اما هواداران استقلال بدانند که بیرانوند برازنده‌ترین دروازه‌بان آسیا است که سرمایه ملی به حساب می‌آید. باید به سرمایه‌های ملی احترام گذاشت،  حالا چه آن سرمایه استقلالی باشد و چه پرسپولیسی. شاید برخی از تماشاگرنماها این کار را انجام می‌دهند، اما تماشاگر واقعی فوتبال به سرمایه ملی توهین نمی‌کند.

وی در خصوص اخبار و حواشی که در خصوص یحیی گل محمدی و قرارداد فصل آینده او مطرح شده، اظهار داشت: حال آقای گل محمدی خوب است! او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و بالطبع باید بماند. این مسائلی که مطرح می‌شود بیشتر در فضای مجازی است و شاید برای این است که کس دیگری را بزرگ کنند، اما وقتی کسی قرارداد دارد، صحبت پیرامون اینکه سال دیگر جایی برود، یک اقدام غیرحرفه‌ای است.

درویش در پایان در خصوص حضور علی پروین در تمرین پرسپولیس ادامه داد: آقای پروین بزرگ فوتبال ایران و پرسپولیس است. برای اینکه نشاط تمرینات بالاتر برود، خوب است که این عزیزان به تمرین بیایند. آقای پروین هم به تمرین آمد و به بازیکنان خداقوت گفت. چون بازی حساسی بود آقای پروین به تمرین آمد و به بازیکنان اطمینان داد که آنها برنده این بازی خواهند بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253510

مهمترین اخبار ایران و جهان: