نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 11:27

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کهگیلویه و بویراحمد توسط اتاق بازرگانی

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از برگزاری همایش ملی یا بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قبادی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به رویکرد جدید اتاق بازرگانی در جهت توسعه استان گفت: بخش خصوصی همواره در کنار دولت بوده است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان خبر داد وگفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در پایان سال جاری یا سال آینده به صورت ملی یا بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی به رویکردهای اعضای جدید اتاق بازرگانی اشاره و عنوان کرد: ارتقاء اثربخشی شورای گفت‌ وگوی دولت و بخش خصوصی در راستای احصاء و رفع موانع و مشکلات فرآوری تولید سرمایه‌گذاری ایجاد اشتغال از جمله رویکردهای جدید اتاق است.

این مسئول عنوان کرد: پیگیری استفاده از ظرفیت‌های قانونی لحاظ شده در قانون بودجه سنواتی و برنامه ششم توسعه جهت استفاده از فعالین اقتصادی از دیگر برنامه‌های دور جدید اتاق استان است.

قبادی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات ماهیانه در زمینه توانمندی استان و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارحی جهت سرمایه‌گذاری در این زمینه و ارتباط مستمر و همکاری نزدیکتر با اتاق ایران به منظور استفاده از امکانات و تجارب این اتاق در جهت بهبود فضای کسب و کار استان و نهایتا کمک به توسعه اقتصادی استان از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1267910

مهمترین اخبار ایران و جهان: